Studenci wybrali SonyEricssona i Orange

Od 10 lat magazyn ?dlaczego organizuje plebiscyt na Studencki Produkt Roku, w której młodzi ludzie głosują i wybierają swoje ulubione marki i produkty w kilkunastu kategoriach - w tym telekomunikacyjnych.

Redakcja Telepolis
54
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Studenci wybrali SonyEricssona i Orange

Od 10 lat magazyn ?dlaczego organizuje plebiscyt na Studencki Produkt Roku, w której młodzi ludzie głosują i wybierają swoje ulubione marki i produkty w kilkunastu kategoriach - w tym telekomunikacyjnych.

W kategorii Studencka Komóra wygrał SonyEricsson, a w Studencki Operator - Orange.

Studencki Produkt Roku to plebiscyt, którego idea polega na promowaniu produktów, usług i marek kierowanych do młodych ludzi. Studenci sami przyznają statuetki swoim ulubionym markom, wyrażając w ten sposób uznanie dla nich. Celem plebiscytu - oprócz wyłonienia najpopularniejszych i najbardziej przyjaznych młodych ludziom produktów - jest również zwrócenie uwagi firm na studentów jako grupę konsumencką. Co roku studenci z całej Polski zgłaszają do niego setki marek, oddając na swoich faworytów kilkadziesiąt tysięcy głosów w każdej edycji plebiscytu.

Pełną listę kategorii i zwycięzców można znaleźć na stronie dlaczego.com.pl.

Dalsza część tekstu pod wideo