Strategia Dialogu do 2015 roku w przyszłym tygodniu

Telefonia Dialog zanotuje w 2008 roku stratę netto idącą w miliony złotych i 548 mln zł przychodów ze sprzedaży - poinformował prezes spółki Piotr Mazurkiewicz. Po I półroczu telekom miał 16,1 mln zł straty, a przychody wyniosły 278,9 mln zł.

Redakcja Telepolis
9
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Strategia Dialogu do 2015 roku w przyszłym tygodniu

Telefonia Dialog zanotuje w 2008 roku stratę netto idącą w miliony złotych i 548 mln zł przychodów ze sprzedaży - poinformował prezes spółki Piotr Mazurkiewicz. Po I półroczu telekom miał 16,1 mln zł straty, a przychody wyniosły 278,9 mln zł.

Zdecydowanie w tym roku będzie strata. W skali dużej firmy zawsze będzie to kwestia milionów złotych, ale na poziomie operacyjnym jesteśmy firmą dochodową. Są jednak kwestie strat nadzwyczajnych i odpisów, które będziemy musieli zrobić - powiedział Mazurkiewicz.

Na koniec 2008 roku Telefonia Dialog chce mieć 582 tys. klientów telefonii stacjonarnej (na własnej sieci i na bazie WLR - teraz ma około 525 tys.) oraz 134 tys. klientów szerokopasmowego Internetu (teraz ma około 126 tys.).

Mazurkiewicz dodał, że rada nadzorcza Dialogu zatwierdziła strategię spółki do 2015 roku, w którym przychody mają wynieść około 900 mln zł. Wydatki na akwizycje do 2015 roku wyniosą kilkaset milionów złotych.

Liczba klientów telefonii stacjonarnej na własnej sieci wyniesie w 2015 roku 300 tys., klientów szerokopasmowego internetu wyniesie 276 tys. Spółka planuje też, że w 2015 roku będzie obsługiwała 130 tys. klientów telefonii komórkowej oraz 165 tys. klientów telewizji IPTV (teraz ma ich około tysiąca).

Dalsza część tekstu pod wideo