Apple chwali się zabezpieczeniami. Ta nowa reklama jest świetna

Funkcje bezpieczeństwa firmy Apple zostały pokazane w nowej reklamie Underdogs. Jest w niej akcja, napięcie, a także spora dawka humoru.

Marian Szutiak (msnet)
1
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Apple chwali się zabezpieczeniami. Ta nowa reklama jest świetna

"The Underdogs" był pierwotnie tytułem jednej reklamy z 2019 roku, pokazującej sprzęt Apple'a w pracy. Ci sami pracownicy biurowi powrócili jednak w 2022 roku w filmie pokazującym ich niezależność w "Ucieczce z biura".

Dalsza część tekstu pod wideo

Teraz powstała kolejna reklama, a właściwie 8-minutowy thriller "Swiped". Jej bohaterem jest MacBook Pro, skradziony tuż przed ważną prezentacją, do której miał zostać użyty.

Na filmie (poniżej) występują również takie funkcje bezpieczeństwa, jak:

  • Touch ID i Face ID,
  • hasła i passkeys,
  • ostrzeżenie o fałszywej stronie (Safari),
  • szyfrowanie End-to-End

i kilka innych.