Samsung Polska: dużo nowości, jeszcze więcej reklam

Jeszcze w 2011 roku Samsung zamierza wprowadzić na rynek kilka nowych modeli oraz jeszcze bardziej wzmocnić działania marketingowe. Ma to zaowocować jeszcze większym udziałem tego producenta w rynku polskim - informuje Gazeta Prawna.

Redakcja Telepolis
11
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Samsung Polska: dużo nowości, jeszcze więcej reklam

Jeszcze w 2011 roku Samsung zamierza wprowadzić na rynek kilka nowych modeli oraz jeszcze bardziej wzmocnić działania marketingowe. Ma to zaowocować jeszcze większym udziałem tego producenta w rynku polskim - informuje Gazeta Prawna.

Jedną z gorących nowości ma być połączenie telefonu i tabletu, czyli Samsung Galaxy Note, który zaoferuje m.in. ekran o przekątnej 5,3 cali, rozdzielczości WXGA (1280 x 800 pikseli) oraz aparat 8 Mpix. Szerzej o tym modelu pisaliśmy m.in. w tej wiadomości. Ma on trafić na polski rynek już na początku listopada, a jego cena wyniesie około 2800 zł.

Poza tym w sprzedaży mają się pojawić m.in. trzy inne modele smartfonów, wśród których znajdzie się jeden pracujący pod kontrolą najnowszej wersji Windows Phone 7, Mango. Ten ostatni pojawi się na polskim rynku również w listopadzie - powiedział Wojciech Wasilewski, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu polskiego oddziału Samsunga.

Wszystko to będzie wsparte intensywną kampanią marketingową, której budżet jest trzy razy wyższy niż w 2010 roku. Ma to pomóc firmie w zwiększeniu udziału w polskim rynku telefonów dotykowych, który obecnie wynosi 50%. Samsung planuje, że w tym roku sprzeda na polskim rynku 1,2 mln smartfonów.

Takie działania mają pomóc firmie na coraz bardziej konkurencyjnym rynku, w szczególności smartfonów. Walczą o niego również takie firmy jak Nokia, HTC, Sony Ericsson oraz Apple. Według danych przedstawionych przez Samsunga, do Nokii należy 25% polskiego rynku smartfonów, do HTC i Sony Ericssona po 10%, natomiast do iPhone’a około 6%.

Dalsza część tekstu pod wideo