PTC była drugim reklamodawcą w Polsce w 2006 roku

Jak podał serwis Press, najwięcej spośród operatorów wydała w zeszłym roku na reklamę PTC - 310 mln zł, o 64 mln zł więcej niż rok wcześniej. To drugi reklamodawca w Polsce po koncernie Unilever, który na reklamę w 2006 roku wydał aż 430 mln zł.

Redakcja Telepolis
25
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
PTC była drugim reklamodawcą w Polsce w 2006 roku

Jak podał serwis Press, najwięcej spośród operatorów wydała w zeszłym roku na reklamę PTC - 310 mln zł, o 64 mln zł więcej niż rok wcześniej. To drugi reklamodawca w Polsce po koncernie Unilever, który na reklamę w 2006 roku wydał aż 430 mln zł.

Lista operatorów wraz z kwotami wydanymi na reklamę:

Dalsza część tekstu pod wideo

Lp.

Firma

Wydatki na reklamę w 2006 roku

Wydatki na reklamę w 2005 roku

1.

Unilever

430 mln zł

337 mln zł

2.

PTC

310 mln zł

266 mln zł

6.

Polkomtel

244 mln zł

219 mln zł

7.

Centertel

199 mln zł

247 mln zł

Pokaż więcej