Wiadomości
PTC była drugim reklamodawcą w Polsce w 2006 roku
Jak podał serwis Press, najwięcej spośród operatorów wydała w zeszłym roku na reklamę PTC - 310 mln zł, o 64 mln zł więcej niż rok wcześniej. To drugi reklamodawca w Polsce po koncernie Unilever, który na reklamę w 2006 roku wydał aż 430 mln zł.
25
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Jak podał serwis Press, najwięcej spośród operatorów wydała w zeszłym roku na reklamę PTC - 310 mln zł, o 64 mln zł więcej niż rok wcześniej. To drugi reklamodawca w Polsce po koncernie Unilever, który na reklamę w 2006 roku wydał aż 430 mln zł.
Lista operatorów wraz z kwotami wydanymi na reklamę:
Dalsza część tekstu pod wideo
Lp. |
Firma |
Wydatki na reklamę w 2006 roku |
Wydatki na reklamę w 2005 roku |
1. |
Unilever |
430 mln zł |
337 mln zł |
2. |
PTC |
310 mln zł |
266 mln zł |
6. |
Polkomtel |
244 mln zł |
219 mln zł |
7. |
Centertel |
199 mln zł |
247 mln zł |
Pokaż więcej