Wydatki telekomów na reklamę telewizyjną w 2006 roku

Na liście firm, które najwięcej w 2006 roku wydały na reklamę telewizyjną, znajdują się oczywiście telekomy. PTC na 4. miejscu, Polkomtel na 7, Centertel na 11, zaś TP - na 15.

Redakcja Telepolis
13
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Wydatki telekomów na reklamę telewizyjną w 2006 roku

Na liście firm, które najwięcej w 2006 roku wydały na reklamę telewizyjną, znajdują się oczywiście telekomy. PTC na 4. miejscu, Polkomtel na 7, Centertel na 11, zaś TP - na 15.

Oto lista największych reklamodawców telewizyjnych wraz z orientacyjnymi kwotami, jakie wydali w 2006 roku na ten typ reklamy:

Dalsza część tekstu pod wideo

Lp.

Firma

Wydatki

1.

Unilever

353 mln zł

4.

PTC

201 mln zł

7.

Polkomtel

163 mln zł

11.

Centertel

134 mln zł

15.

TP

103 mln zł

Pokaż więcej