Wiadomości
Wydatki telekomów na reklamę telewizyjną w 2006 roku
Na liście firm, które najwięcej w 2006 roku wydały na reklamę telewizyjną, znajdują się oczywiście telekomy. PTC na 4. miejscu, Polkomtel na 7, Centertel na 11, zaś TP - na 15.
13
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Na liście firm, które najwięcej w 2006 roku wydały na reklamę telewizyjną, znajdują się oczywiście telekomy. PTC na 4. miejscu, Polkomtel na 7, Centertel na 11, zaś TP - na 15.
Oto lista największych reklamodawców telewizyjnych wraz z orientacyjnymi kwotami, jakie wydali w 2006 roku na ten typ reklamy:
Dalsza część tekstu pod wideo
Lp. |
Firma |
Wydatki |
1. |
Unilever |
353 mln zł |
4. |
PTC |
201 mln zł |
7. |
Polkomtel |
163 mln zł |
11. |
Centertel |
134 mln zł |
15. |
TP |
103 mln zł |
Pokaż więcej