Aktualna sprzedaż ilościowa PTC jest wyższa o około 20% niż przed rebrandingiem - mówi TELEPOLIS.PL prezes telekomu Miroslav Rakowski. Coraz więcej osób wybiera ofertę bez telefonu. Aktualna sprzedaż ilościowa PTC jest wyższa o około 20% niż przed rebrandingiem - mówi TELEPOLIS.PL prezes telekomu Miroslav Rakowski. Coraz więcej osób wybiera ofertę bez telefonu. Przed rebrandingiem ofertę bez telefonu wybierało 5% klientów, teraz jest to 20%, głównie przy przedłużaniu umowy i przenoszeniu numeru z innej sieci. Po kampanii rebrandingowej trwa właśnie pierwsza kampania produktowa - z Angry Birds w roli głównej. Niedługo ruszyć ma kampania świąteczna. Ciągle nie przekroczono kwoty 100 mln zł w wydatkach reklamowych związanych z nową marką. 92% respondentów zapytanych o świadomość zmiany marki Era na T-Mobile odpowiedziało pozytywnie. Podobnie odpowiedziało 78% badanych na pytanie o świadomość istnienia marki T-Mobile. Spontanicznie wymienia ją 43%, a jako pierwszą w zestawieniu podaje 17% - o kilka punktów procentowych więcej niż Play. Z tych wyników prezes PTC jest bardzo zadowolony.