Polkomtel i PTC reagują na reklamy Play
Trwająca właśnie kampania porównawcza sieci Play wzbudza niemałe emocje. Skończyć się może nawet w sądzie. Kroki prawne zamierzają podjąć Polkomtel i PTC - pisze Gazeta Prawna.
Trwająca właśnie kampania porównawcza sieci Play wzbudza niemałe emocje. Skończyć się może nawet w sądzie. Kroki prawne zamierzają podjąć Polkomtel i PTC - pisze Gazeta Prawna.
Reklamy wprowadzają klientów w błąd, a działania spółki P4 stanowią czyn nieuczciwej konkurencji - powiedziała Elżbieta Sadowska, rzecznik Polkomtela.
P4 mówi, że otrzymał już od PTC i Polkomtela żądania zaprzestania kontrowersyjnej kampanii. PTC grozi, że jeśli P4 nie zrezygnuje z reklamy, podejmie kroki prawne. Konkurencja zarzuca P4, że reklama wprowadza klientów w błąd. Ich zdaniem podawane są "gołe" stawki za połączenia. Jednak po aktywacji dodatkowych usług ceny wyglądają podobnie - argumentują.
Kampania Play jest obecna we wszystkich większych telewizjach, w radiu, prasie i outdoorze. Jest prosta i czytelna w przekazie, co jest jej dużym atutem i może przynieść spodziewane efekty. Szerzej o reklamie porównawczej Play pisaliśmy w tej wiadomości.