Plus Bank uruchomił bramkę płatniczą. Zobacz kto skorzysta
Plus Bank wprowadził własną bramkę płatniczą, która pozwala na płatności BLIKIEM za usługi telekomunikacyjne Plusa. Dzięki niej klienci Plusa mogą w szybki, bezpieczny i wygodny sposób opłacić faktury online.

Od lipca Plus Bank umożliwia realizację transakcji płatniczych za usługi Plusa z wykorzystaniem kodu BLIK za pośrednictwem własnej bramki płatniczej.
W najbliższych tygodniach Plus Bank udostępni bramkę również użytkownikom opłacającym usługi telewizyjne Polsat Box. W przyszłości Bank planuje poszerzenie funkcjonalności wdrożonej bramki o kolejne metody płatności.



Dostawcą platformy służącej do świadczenia usługi bramki płatniczej jest Visiona, zapewniająca sprawdzone rozwiązania związane z procesami płatności elektronicznych.
Plus Bank to bank komercyjny należący do grupy kapitałowej Zygmunta Solorza-Żaka. Powstał w 1991 roku jako Invest-Bank, a pod obecną nazwą funkcjonuje od 2013 roku. Specjalizuje się w udzielaniu kredytów gotówkowych, hipotecznych i przyjmowaniu depozytów terminowych. Bank wykorzystuje rozwiązania technologiczne we współpracy z Polkomtelem i Cyfrowym Polsatem, a z usług banku można skorzystać w salonach tych operatorów. Plus Bank wspiera także statutową działalność Fundacji Polsat.