Plus zaliczył awarię. Trudny początek tygodnia dla klientów
Nowy tydzień przywitał klientów sieci Plus awarią. Nie dało się nigdzie zadzwonić, nie działało przesyłanie wiadomości, były również problemy z Internetem.

Nowy tydzień nie rozpoczął się najlepiej dla klientów sieci Plus. Zielony operator zaliczył awarię, która swoim zasięgiem objęła duży obszar Polski – tak przynajmniej wynika z mapy zgłoszeń, dostępnej na stronie downdetector.pl.
Największy wzrost liczby zgłoszeń na problemy z działaniem sieci Plus nastąpił na downdetector.pl około godziny 10:00. Z komentarzy, które pojawiły się w tym serwisie oraz w mediach społecznościowych wynika, że klienci Plusa mieli problemy z wykonywaniem połączeń telefonicznych, przesyłaniem wiadomości tekstowych oraz z działaniem Internetu mobilnego.



Nie mogę zadzwonić do kogokolwiek. Natychmiast rozłącza.
Maciek Gajda Nie można nawiązac połaczeń. Od razu odrzuca połączenie . Łódź
Mari Wer Nie można wysłać smsów....ciągle wyskakuje błąd ( 0 6.00 rano jeszcze się dało,.o 10.00 problem) Lte też działa jakby chciało, a nie moglo, a do aplikacji plusa nie można się zalogować. Gliwice
– przykładowe komentarze na downdetector.pl (pisownia oryginalna)
Operator sieci Plus był świadomy problemów i intensywnie pracował nad ich usunięciem.
Witaj. Otrzymaliśmy informacje, że trwa priorytetowa naprawa sieci, która niebawem zostanie zakończona.
– brzmi jedna z odpowiedzi Plusa na Facebooku
Jak obiecywali, tak zrobili. Około godziny 13:00 rozpoczął się gwałtowny spadek liczby zgłoszeń, zatem Plus poradził sobie z problemami, a przynajmniej z większością z nich. Wciąż jednak liczba zgłoszeń w serwisie downdetector.pl nie spadła do zwykłego, "pozaawaryjnego" poziomu.