Play wdraża potwierdzenie tożsamości mojeID. Ułatwi zawieranie umów online
Play udostępnia swoim klientom możliwość zdalnego potwierdzania tożsamości z wykorzystaniem usługi mojeID dostarczanej przez KIR. Rozwiązanie umożliwi dotychczasowym i nowym klientom operatora bezpieczne i wygodne zawieranie online umów abonamentowych oraz aneksów.

Dzięki mojeID użytkownicy Play mogą zarządzać swoimi usługami w wygodniejszy sposób. Dostarczane przez KIR rozwiązanie jest bezpieczną i wygodną metodą uwierzytelnienia klienta w relacjach z dostawcami usług w trybie online.



Potwierdzenie tożsamości odbywa się poprzez bankowość internetową na podstawie sprawdzonych i potwierdzonych danych. Dzięki tej nowości klienci Play mogą zawierać umowy lub je aneksować całkowicie online.
Nieustannie wdrażamy rozwiązania, które pozwolą klientom Play zrealizować swoje potrzeby w prosty sposób, bez konieczności wychodzenia z domu. Bezpieczeństwo oraz wygoda naszych klientów są dla nas priorytetem. Wprowadzenie mojeID właśnie temu służy. To kolejny, bardzo istotny etap digitalizowania naszych usług i procesów –
podsumowuje Maciej Żyto, Dyrektor Digital Marketingu w Play.
Zdalne potwierdzenie tożsamości za pomocą mojeID zapewnia użytkownikom dostęp do różnych usług online świadczonych przez dostawców m.in. z branży energetycznej, medycznej, telekomunikacyjnej, finansowej i ubezpieczeniowej.
Od marca 2021 roku mojeID dostępne jest także w Orange, ale jako pierwszy wśród operatorów telekomunikacyjnych wprowadził je w połowie zeszłego roku T-Mobile.