Pajacyki, czyli Play dostaje komplement

Sieć Play za czasów Marcina Gruszki w charakterze rzecznika prasowego znana była z nieszablonowych akcji PR-owych, odważnej komunikacji w sieci i poczucia humoru. Teraz daje się robić w sieci jak dziecko.

Lech Okoń (LuiN)
16
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Pajacyki, czyli Play dostaje komplement

Play puszcza wpis typu CTA, ale to inna marka kradnie show

CTA, czyli wpis marketingowy call-to-action polega na mniej lub bardziej wysublimowanym wezwaniu społeczności do działania. Tym razem było to niewinne granie na pozytywnych emocjach z lokowaniem TV Play:

Dalsza część tekstu pod wideo

Wyobraź sobie, że organizujesz wieczór filmowy.​
Masz TV Play, przekąski i dobre towarzystwo. Co jeszcze do tego dodasz?

- pisze zaczepnie Play na swoim profilu na Facebooku

Wtem, pojawia się IKEA i zarzuca przynętę:

Pajacyki, czyli Play dostaje komplement

IKEA znana jest z komunikacji pełnej poczucia humoru, nie zawiodła i tym razem

Play mógł zostawić zaczepkę, ale nie, dał się złapać w sprytnie zastawione sidła. Ciekawość wygrała, a odpowiedź IKEA do tego stopnia zamurowała Play, że rozmowa nie była już potem kontynuowana.

Pajacyki, czyli Play dostaje komplement