Play: Nieprawidłowa ważność konta w ofertach na kartę

Użytkownicy taryf prepaid w sieci Play skarżą się na błędne wskazania dotyczące daty ważności konto, a także brak niektórych usług w taryfach na kartę. Fioletowa sieć uspokaja: błędy dotyczą tylko warstwy informacyjnej, a poprawki są już w drodze.

Marian Szutiak (msnet)
51
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Play: Nieprawidłowa ważność konta w ofertach na kartę

Użytkownicy usług na kartę w sieci Play jeszcze w lipcu zaczęli donosić, że występują problemy z datą ważności konta, która jest nieprawidłowa dla połączeń przychodzących. Czasem zrównana była z datą ważności konta dla połączeń wychodzących, a czasem nie było jej wcale. Zdarzały się również przypadki, że doładowanie konta nie zmieniało daty. Awaria, według wpisów na forum sieci, dotyczyła wszystkich taryf prepaid Play i RedBull Mobile. Użytkownicy po zalogowaniu się do Play24 nie widzieli również niektórych usług. Na przykład w taryfach internetowych zabrakło Nocnego Transferu, Weekendów bez Limitu i Formuły WWW.

Dalsza część tekstu pod wideo
Play: Nieprawidłowa ważność konta w ofertach na kartę
Play: Nieprawidłowa ważność konta w ofertach na kartę

Dziękujemy naszemu Czytelnikowi o nicku matek451 za powyższe zrzuty ekranu.

Forumowicze korzystający z taryf na kartę w sieci Play podawali, że w niespodziewanym i według nich niewłaściwym momencie przestali mieć możliwość korzystania z usług, a ich numery telefonu "znikały". Postanowiliśmy więc zapytać o zgłaszane problemy fioletowego operatora, a także o to, czy dotyczą one tylko części informacyjnej Play24, czy również systemu billingowego, który decyduje o tym, z czego w danym momencie możemy korzystać, a z czego nie.

Operator sieci Play przyznaje, że występuje błąd w wyświetlaniu ważności kont w Play24. Ma on zostać naprawiony w ciągu dwóch najbliższych dni.

- Uspokajamy, nie mamy "globalnej awarii" i nie będziemy wyłączać kont. Mamy błąd w wyświetlaniu ważności kont w Play24, wiemy o tym i naprawiamy. Podkreślam, kłopot jest z wyświetlaniem ważności, nie z ważnością kont.

- czytamy w odpowiedzi

- Zostałam zapewniona, że w naszym billingu nie wprowadzaliśmy żadnych zmian, więc okresy blokady połączeń wychodzących są takie, jak w regulaminach. Numery mogły stracić ważność zgodnie z zapisami regulaminowymi. Natomiast numery nie „znikają” same z siebie.

Poprawka w wersji wyświetlania ważności połączeń ma wejść w ciągu najbliższych dwóch dni.

- napisała Ewa Sankowska-Sieniek w drugim oświadczeniu

Dowiedzieliśmy się również, że operator sprawdza temat błędnych informacji uzyskiwanych przy użyciu kodów USSD.