Play zaliczył awarię. Klienci skarzą się na problemy
Czwartkowy poranek przywitał niektórych klientów sieci Play problemami z dostępem do usług. Z opublikowanych komentarzy wynika, że dotyczą one Internetu światłowodowego oraz infolinii fioletowego operatora.

W czwartek, 9 listopada 2023 roku, około godziny 2:00 w serwisie downdetector.pl gwałtownie wzrosła liczba zgłoszeń problemów związanych z siecią Play. Pik skończył się godzinę później by "uderzyć" z większą siłą około godziny 9:00. Z komentarzy, które się pojawiły w sieci wynika, że niektórzy klienci fioletowego operatora mają trudności z korzystaniem z Internetu, w tym przede wszystkim światłowodowego. Podobno ciężko również dodzwonić się na infolinię Play.
Czy jest teraz problem ze światłowodem / internetem !!!!!?????? Wasza infolinia też nie działa !!!!!!! 🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬
Było UPC, to internet działał względnie dobrze, czasem była awaria, ale można było przymknąć oko. No ale to co teraz od*****la ten Play odkąd przejęli UPC, to jest jakiś cyrk je**ny. Prędkość do 1 Gb/
– brzmią przykładowe komentarze niezadowolonych klientów Play (pisownia oryginalna)



Z mapy dostępnej w serwisie downdetector.pl wynika, że najwięcej zgłoszeń pochodzi z okolic Krakowa i aglomeracji śląskiej (oraz terenów położonych nieco na północ od nich), a także z Warszawy, Gdańska i Wrocławia.
Pozostaje mieć nadzieję, że problemy szybko ustąpią i już się nie powtórzą.
Aktualizacja:
Poranne problemy z Internetem potwierdził również sam fioletowy operator, ale już powinno wszystko działać prawidłowo.
Potwierdzamy, że dzisiaj rano klienci w mogli mieć chwilowe trudności z dostępem do internetu. Przywróciliśmy pełną funkcjonalność usług. Przepraszamy za zaistniałą sytuację.
– napisała Katarzyna Tajak-Piotrowska z Play