Piotr Żaczko przechodzi z T-Mobile do Oppo
Oppo wzmacnia zespół komunikacji i tworzy w swoich strukturach stanowisko PR Managera. Obejmuje je Piotr Żaczko, który wcześniej pracował w T-Mobile Polska.

31 stycznia bieżącego roku Oppo oficjalnie weszło na polski rynek i od tego czasu wzmacnia swoją obecność w Polsce. Firma rozwija struktury sprzedażowe, poszerza sieć dystrybucyjną, planuje też bardziej intensywną obecność komunikacyjną. W tym nurcie tworzy w zespole komunikacji stanowisko PR Managera, które z początkiem maja 2019 roku objął Piotr Żaczko.
Zobacz: Oppo oficjalnie startuje w Polsce. Jesteśmy na konferencji firmy w Warszawie
Zobacz: Oppo RX17 Neo - test smartfonu, któremu może nie być łatwo pokonać średniopółkową konkurencję z Chin
Zobacz: Test Oppo RX17 Pro - ultraszybkie ładowanie oraz czytnik linii papilarnych w ekranie



Na nowym stanowisku Piotr Żaczko będzie odpowiadał za budowanie strategii komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej oraz jej późniejszą realizację, media i influencer relations, a także będzie reprezentował firmę i markę w roli rzecznika prasowego. Raportuje do Mo Zhang, Brand Managera Oppo Polska.
Piotr Żaczko jest absolwentem Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie i Podyplomowych Studiów Public Relations w Szkole Głównej Handlowej. Przez ostatnie 10 lat był związany był z zespołem komunikacji korporacyjnej T-Mobile Polska, w którym odpowiadał za komunikację PR dla segmentu konsumenckiego. Odpowiadał tam za stworzenie strategii komunikacji i egzekucję działań PR dla wszystkich produktów B2C na przestrzeni ostatnich 3 lat. Prowadził działania komunikacyjne dla projektów sponsoringowych, zarządzał działaniami PR dla marek T-Mobile i Heyah. Współtworzył projekty wizerunkowe: T-Mobile fashion i Pomoc Mierzoną Kilometrami. Stworzył także i przez lata prowadził kanał T-Mobile Polska na Twitterze.