Dostępny w sieciach AT&T i Sprint, smartfon Palm Centro sprzedał się do tej pory w 1 mln sztuk i jego popularność stale rośnie. Dostępny w sieciach AT&T i Sprint, smartfon Palm Centro sprzedał się do tej pory w 1 mln sztuk i jego popularność stale rośnie. Jak twierdzą przedstawiciele firmy Palm, kluczem do sukcesu okazała się kampania reklamowa ukierunkowana na osoby dla których jest to pierwszy kontakt ze smartfonami. Najchętniej telefon wybierają ludzie młodzi i kobiety - powiedział jeden z pracowników sieci Sprint, do której oferty w pierwszej kolejności trafił telefon. Oficjalny start sprzedaży nastąpił 14 października 2007 roku, czyli urządzenie sprzedaje się w ilości około 200 tys. sztuk miesięcznie. Co warto dodać, sprzedaż ta stale rośnie. Niewielki telefon zaopatrzono w baterię o pojemności 1150 mAh, gniazdo kart microSD (do 4GB), aparat 1,3Mpix, dotykowy ekran 320 x 320 pikseli, Bluetooth i w zależności od sieci wsparcie dla GPRS/EDGE lub transmisji via CDMA. Urządzenie pracuje pod kontrolą systemu operacyjnego Palm OS® 5.4.9.