Orange rozpoczyna akcję informacyjną, która ma ułatwić życie klientom [wideo]

Wystartowała nowa kampania promocyjna zatytułowana: w Orange zależy nam, żeby nasi klienci mieli lepiej. Do końca miesiąca sieć będzie promować forum pomocy technicznej, usługę powiedz ile oraz wirtualnego doradcę.

Lech Okoń (LuiN)
38
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Orange rozpoczyna akcję informacyjną, która ma ułatwić życie klientom [wideo]

Wystartowała nowa kampania promocyjna zatytułowana: w Orange zależy nam, żeby nasi klienci mieli lepiej. Do końca miesiąca sieć będzie promować forum pomocy technicznej, usługę powiedz ile oraz wirtualnego doradcę.

Bohaterowie nowej akcji promocyjnej to narzędzia stworzone przez Orange, które pomagają klientom w ich najczęstszych bolączkach: jak rozwiązać problem z telefonem czy Internetem, skontrolować stan swoich wydatków oraz dobrać ofertę optymalną do indywidualnych potrzeb.

Forum pomocy technicznej - www.orange.pl/forum - to miejsce gdzie użytkownik znajdzie odpowiedzi na standardowe i rzadziej występujące problemy techniczne dotyczące telefonów, Internetu, technologii i usług.



Powiedz ile - jest usługą umożliwiającą bezpłatne sprawdzenie pozostałych do wykorzystania środków z abonamentu czy ilości SMS-ów. By to zrobić wystarczy wpisać na telefonie krótki kod (*103*#), wysyłać SMS o treści ILE pod numer 8005 lub zalogować się na swoje konto na www.orange.pl.



Wirtualny doradca - to aplikacja, która na podstawie analizy odpowiedzi na kilka prostych pytań dotyczących sposobu korzystania z telefonu, sugeruje ofertę dopasowaną do indywidualnych potrzeb klienta Orange. Usługa dostępna jest na profilu Orange na Facebooku: www.facebook.com/OrangePolska.



Dalsza część tekstu pod wideo