Orange: A może wideorozmowa z konsultantem?

Po wprowadzeniu rozmaitych form kontaktów z klientami, w tym przez Facebooka, Orange Polska rozpoczęło testy rozmów wideo. Póki co, dostępne są cztery stanowiska - jeśli usługa się przyjmie, będzie ich więcej.

Lech Okoń (LuiN)
12
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Orange: A może wideorozmowa z konsultantem?

Po wprowadzeniu rozmaitych form kontaktów z klientami, w tym przez Facebooka, Orange Polska rozpoczęło testy rozmów wideo. Póki co, dostępne są cztery stanowiska - jeśli usługa się przyjmie, będzie ich więcej.

Wideo-konsultanci zajmują się aktualnie jedynie obsługą klientów usług stacjonarnych. Połączeń wideo z konsultantem dokonać można od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 19:00.

Aby się połączyć w ten sposób z obsługą klienta, należy zalogować się na Orange Online.

Dalsza część tekstu pod wideo