OnePlus - 300 tys. dolarów za lokowanie produktu w serialu

OnePlus, chiński producent elektroniki, ujawnił, że za ulokowanie swojego smartfonu w serialu House of Cards zapłacił 2 mln juanów (300 tys. dolarów).

Arkadiusz Dziermański (orson_dzi)
11
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
OnePlus - 300 tys. dolarów za lokowanie produktu w serialu

OnePlus, chiński producent elektroniki, ujawnił, że za ulokowanie swojego smartfonu w serialu House of Cards zapłacił 2 mln juanów (300 tys. dolarów).

Product placement modeli OnePlus One, OnePlus 2 oraz OnePlus X zaczęły pojawiać się w czwartym sezonie serialu, zastępując w tej roli produkty koncernu Samsung.

OnePlus nie jest jedynym producentem elektroniki pochodzącym z Chin, który promuje się poprzez lokowanie produktów w amerykańskich filmach, serialach i programach telewizyjnych. Wcześniej koncern Oppo został partnerem programu America's Next Top Model, a Vivo Electronics umieścił smartfon X5 Pro w w hollywoodzkim filmie Marsjanin.

Dalsza część tekstu pod wideo