Nowy wizerunek Siemens Mobile

Siemens Mobile zmienia swoje główne hasło reklamowe. Doskonale znane wszystkim "Be inspired" zostanie zastąpione przez "Designed for life". Jak wyjaśniają przedstawiciele Siemensa nowe hasło ma lepiej podkreślić markę firmy, którą cechuje jakość, solidność i technika.

Redakcja Telepolis
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Nowy wizerunek Siemens Mobile

Siemens Mobile zmienia swoje główne hasło reklamowe. Doskonale znane wszystkim "Be inspired" zostanie zastąpione przez "Designed for life". Jak wyjaśniają przedstawiciele Siemensa nowe hasło ma lepiej podkreślić markę firmy, którą cechuje jakość, solidność i technika.

Nowa światowa kampania reklamowa jest tworzona wspólnie agencje reklamowe Springer & Jocoby z Hamburga i TBWA z Düsseldorfu. Kampanie, która zacznie się od promocji telefonów CX 64, SL 65 i S 65, obejmuje telewizję, prasę, Internet i działania BTL.

Dalsza część tekstu pod wideo