Nowa osoba od komunikacji prepaidów Polkomtela
Paweł Patkowski, dotychczasowy szef marketingu w polskim oddziale Adidasa, doktor nauk ekonomicznych, został nowym zastępcą dyrektora departamentu komunikacji marketingowej ds. prepaid i rozwoju biznesu w Polkomtelu.
Paweł Patkowski, dotychczasowy szef marketingu w polskim oddziale Adidasa, doktor nauk ekonomicznych, został nowym zastępcą dyrektora departamentu komunikacji marketingowej ds. prepaid i rozwoju biznesu w Polkomtelu.
Będzie odpowiedzialny za opracowywanie długookresowych strategii komunikowania oraz przygotowywanie kampanii ATL i BTL dla linii Simplusa, Sami Swoi i iPlusa oraz usług konwergentnych.
Wszechstronne doświadczenia Pawła stawiają go w jednej linii z najlepszymi marketingowcami w Polsce. Jego przyjście do Polkomtela znacznie wzmacnia nasz zespół w walce o utrzymanie pozycji lidera - mówi Jowita Michalska, dyrektor departamentu komunikacji marketingowej w Polkomtelu.
Rynek telefonii komórkowej to jeden z najbardziej konkurencyjnych sektorów usług. Działania marketingowe na takim rynku wymagają niezwykle innowacyjnego podejścia do komunikacji, przy jednoczesnym zachowaniu spójności w kształtowaniu marek. Polkomtel jest firmą konsekwentnie zmierzającą do zdobycia i utrzymania przywództwa w tym sektorze, co daje szansę uczestniczenia w szalenie interesujących i pionierskich projektach na polskim rynku - powiedział Paweł Patkowski.
Paweł Patkowski przez ostatnie 6 lat szefował marketingowi Adidasa w Polsce. Wcześniej był dyrektorem marketingu Browarów Brok, gdzie odpowiadał za marki Brok, Cooler, Grolsch, Holsten i Bud. Drogę zawodową rozpoczynał w 1996 roku w agencji reklamowej Lintas, gdzie jako account director prowadził obsługę marek należących do klientów takich jak m.in.: Unilever, Polkomtel, Telekomunikacja Polska, Casio, OFE Bankowy i Bank Śląski. Jest absolwentem wydziału Zarządzania i Marketingu SGH oraz Francuskiego Instytutu Zarządzania (MBA) i doktorem nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu.