Nokia wchodzi w mobilną reklamę
Nokia przejęła specjalizującą się w marketingu mobilnym amerykańską firmę Enpocket, wkraczając tym samym na lukratywny rynek reklamy mobilnej, którego wartość w tym roku szacuje się na prawie 600 mln dolarów, a do 2010 roku ma ona wzrosnąć trzykrotnie - pisze Presserwis.
Nokia przejęła specjalizującą się w marketingu mobilnym amerykańską firmę Enpocket, wkraczając tym samym na lukratywny rynek reklamy mobilnej, którego wartość w tym roku szacuje się na prawie 600 mln dolarów, a do 2010 roku ma ona wzrosnąć trzykrotnie - pisze Presserwis.
Enpocket jest czołowym dostawcą technologii pozwalającej na dystrybucję treści reklamowych za pośrednictwem telefonów komórkowych (m.in. poprzez SMS, MMS, itp.). Do klientów zatrudniającej 120 osób firmy z Bostonu należą m.in. Vodafone, Pepsi, Telefonica, BT, Sprint i MasterCard.
Wartość transakcji nie została ujawniona.