Nokia wchodzi w mobilną reklamę

Nokia przejęła specjalizującą się w marketingu mobilnym amerykańską firmę Enpocket, wkraczając tym samym na lukratywny rynek reklamy mobilnej, którego wartość w tym roku szacuje się na prawie 600 mln dolarów, a do 2010 roku ma ona wzrosnąć trzykrotnie - pisze Presserwis.

Redakcja Telepolis
2
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Nokia wchodzi w mobilną reklamę

Nokia przejęła specjalizującą się w marketingu mobilnym amerykańską firmę Enpocket, wkraczając tym samym na lukratywny rynek reklamy mobilnej, którego wartość w tym roku szacuje się na prawie 600 mln dolarów, a do 2010 roku ma ona wzrosnąć trzykrotnie - pisze Presserwis.

Enpocket jest czołowym dostawcą technologii pozwalającej na dystrybucję treści reklamowych za pośrednictwem telefonów komórkowych (m.in. poprzez SMS, MMS, itp.). Do klientów zatrudniającej 120 osób firmy z Bostonu należą m.in. Vodafone, Pepsi, Telefonica, BT, Sprint i MasterCard.

Wartość transakcji nie została ujawniona.

Dalsza część tekstu pod wideo