Neostrada wyróżniona
W VII edycji konkursu Europrodukt Telekomunikacja Polska otrzymała nagrodę w kategorii usługa, za szerokopasmowy dostęp do Internetu - neostrada tp.
W VII edycji konkursu Europrodukt Telekomunikacja Polska otrzymała nagrodę
w kategorii usługa, za szerokopasmowy dostęp do Internetu - neostrada tp.
Kolegium Konkursowe pod honorowym patronatem Prezesa Rady Ministrów RP uznało, że dzięki wysokiej jakości i przystępnej cenie neostrada tp
przyczyniła się do upowszechnienia szerokopasmowego dostępu do Internetu w
Polsce.
W ciągu zaledwie dziewięciu miesięcy 2004 r. liczba użytkowników neostrady tp wzrosła ponad czterokrotnie, ze 108 tys. do 453 tys. klientów. Dzięki temu Polska znalazła się wśród państw o najwyższej dynamice wzrostu
szerokopasmowego Internetu na świecie. Według firmy badawczej Point Topic, w okresie pierwszych 6 miesięcy 2004 r. największa dynamika wzrostu bradbandu była właśnie w Polsce.
Organizatorem konkursu jest Polskie Towarzystwo Handlowe, a patronują mu: Prezes Rady Ministrów RP, Ministerstwo Gospodarki i Pracy oraz Polska
Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości. W sześciu dotychczasowych edycjach konkursu tytułem Europrodukt wyróżniono ponad 180 przedsiębiorstw, jednostek samorządu terytorialnego oraz szkół.
W 2003 r. w plebiscycie zorganizowanym przez pismo PC World Komputer Telekomunikacja Polska została wyróżniona za neostradę tp tytułem Dostawcy Usług Internetowych 2003. Neostrada tp została też nagrodzona w XIV edycji
konkursu Polskiego Godła Promocyjnego Teraz Polska w kategorii usług
teleinformatycznych.