Najtańszy Internet nie sprzedaje się dobrze

Internet od Play za 15 zł nie okazał się sukcesem rynkowym. Bezprzewodowy dostęp do sieci z limitem 500 MB i przepustowością nie przekraczającą 512 kb/s stanowi tylko niewielką cześć sprzedaży usług internetowych w Play.

Redakcja Telepolis
24
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Najtańszy Internet nie sprzedaje się dobrze

Internet od Play za 15 zł nie okazał się sukcesem rynkowym. Bezprzewodowy dostęp do sieci z limitem 500 MB i przepustowością nie przekraczającą 512 kb/s stanowi tylko niewielką cześć sprzedaży usług internetowych w Play.

(Oferta Internetu za 15 zł to) zaledwie kilka procent naszej sprzedaży. Podstawą naszego przychodu z tego segmentu są oferty za 49 zł, które mają najlepszy stosunek pakietów i szybkości do ceny. Mimo to najtańsza oferta domyka się finansowo, głównie dzięki małemu limitowi pobieranych danych i relatywnie najwyższemu kosztowi transferu jednego gigabajta - powiedział w wywiadzie dla Rzeczpospolitej szef marketingu Play, Bartosz Dobrzyński.

Z usług dostępu do Internetu w Play korzysta ponad 700 tys. abonentów.

Według informacji Rzeczpospolitej oferta internetowa operatora ma zostać odświeżona jeszcze przed wakacjami.

Więcej o usługach dostępu do Internetu w Play pisaliśmy w tej wiadomości.

Dalsza część tekstu pod wideo