Multimedia Polska stawia na szybki Internet
120 tys. z 820 tys. abonentów kablówki Multimedia Polska korzystało na koniec 2012 roku z pakietu trzech usług, o 13% więcej niż rok wcześniej - pisze rpkom.pl. To oznacza, że w IV kw. ub.r. kablówce przybyło około 3 tys. użytkowników triple play.
120 tys. z 820 tys. abonentów kablówki Multimedia Polska korzystało na koniec 2012 roku z pakietu trzech usług, o 13% więcej niż rok wcześniej - pisze rpkom.pl. To oznacza, że w IV kw. ub.r. kablówce przybyło około 3 tys. użytkowników triple play.
Jak zapowiada Andrzej Rogowski, Multimedia Polska, kierowana przez niego kablówka chce mocno postawić na usługę szerokopasmowego dostępu do Internetu, mocno promując szybsze opcje dostępu - 30, 60 i 120 Mb/s.. Jeszcze I kwartale operator ma zdobyć półmilionowego abonenta usługi. Na koniec III kwartału 2012 roku było ich 467 tys.
W segmencie usług głosowych zakładamy utrzymanie poziomu przychodów, co przy wymuszanym przez rynek spadku ARPU w tym segmencie, możliwe będzie poprzez wzrost liczby sprzedawanych usług, zwłaszcza jeśli zapowiadane zmiany stawek MTR wejdą w życie. Byłoby to korzystne dla naszych abonentów i zachęciłoby do "powrotu" wielu klientów do korzystania z usług stacjonarnych - ocenia prezes spółki.
W II połowie roku Multimedia mogą też rozglądać się za możliwymi do przejęcia mniejszymi operatorami kablowymi.