Multimedia idzie na giełdę

Multimedia zdecydowała, że poszuka kapitału na giełdzie. Liczy, że zdobędzie dzięki temu więcej niż oferowali jej inwestorzy. Debiut należącego do funduszy inwestycyjnych i inwestorów prywatnych, trzeciego co do wielkości operatora telewizji kablowej, ma nastąpić do końca roku.

Redakcja Telepolis
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Multimedia idzie na giełdę

Multimedia zdecydowała, że poszuka kapitału na giełdzie. Liczy, że zdobędzie dzięki temu więcej niż oferowali jej inwestorzy. Debiut należącego do funduszy inwestycyjnych i inwestorów prywatnych, trzeciego co do wielkości operatora telewizji kablowej, ma nastąpić do końca roku.

Spółka będzie pierwszą z tej branży, której akcje znajdą się na giełdzie. Pierwsze półrocze operator zakończył ze 186 mln zł przychodów. Ma 457 tys. abonentów telewizji, 117 tys. internetu i 127 tys. telefonii. 24 tys. klientów korzysta z usługi triple play. Więcej abonentów mają Vectra (620 tys.) i UPC (1 mln).

Wysokości emisji nie podano. Pieniądze spółka wyda na rozwój usług triple play i telewizji cyfrowej. Według informacji Gazety Prawnej, wycena Multimedii zamyka się w kwocie 1,6 mld zł.

Dalsza część tekstu pod wideo