mPunkt wprowadza do sprzedaży Heyah

Od 20 sierpnia w wybranych salonach mPunkt rozpoczyna się pilotażowa sprzedaż produktów i usług Heyah (prepaid i mix).

Redakcja Telepolis
17
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
mPunkt wprowadza do sprzedaży Heyah

Od 20 sierpnia w wybranych salonach mPunkt rozpoczyna się pilotażowa sprzedaż produktów i usług Heyah (prepaid i mix).

Pilotaż potrwa 4 tygodnie. Po tym okresie Heyah i Heyah Mix będzie dostępna we wszystkich sklepach sieci. mPunkt oferuje obecnie produkty i usługi Cyfrowego Polsatu (telewizja, Internet, telefon) oraz karty prepaid Play, Orange i Plusa.

Na początku listopada 2009 roku Cyfrowy Polsat kupił 45% udziałów w mPunkcie za 25 mln zł, a na początku marca 2010 roku dostał zgodę UOKiK na przejęcie całości. 21. grudnia 2009 roku Polkomtel wypowiedział umowę ajencyjną Punktowi, który sprzedawaj jego usługi.

Dalsza część tekstu pod wideo