Mobile Vikings w nowych szatach. Operator kusi ofertą z tanim planem
Mobile Vikings pokazał niedawno ofertę POD PRĄD i żeby jeszcze bardziej zachęcić użytkowników do skorzystania z niej, uruchomił nową stronę internetową.

Witryna Mobile Vikings zyskała nowy wygląd i funkcje. Została odświeżona wizualnie, jest bardziej nowoczesna, szybsza i łatwiejsza w obsłudze. Co też ważne, strona mobilevikings.pl jest teraz również bardziej dostępna dla osób ze szczególnymi potrzebami.
Nowa witryna jest kontynuacją zmian, które zapoczątkowała uruchomiona niedawno oferta POD PRĄD i ma zapowiadać dalszy, dynamiczny rozwój marki. Strona jest też w pełni responsywna – tak, by każdy Viking mógł z niej wygodnie korzystać na dowolnym urządzeniu. Całość kładzie nacisk na społecznościowy charakter operatora.



Zmiany, które wprowadziliśmy, to nie tylko lifting wizualny. To kompleksowe podejście do doświadczenia użytkownika. Zadbaliśmy o każdy szczegół, od przejrzystości informacji po dostępność cyfrową i lepszą nawigację
Na tym zmiany się nie skończą, bo operator pracuje już nad kolejnymi usprawnieniami, które jeszcze bardziej przyciągną nowych klientów. A już teraz sieć może się pochwalić sukcesami. Mobile Vikings w drugim kwartale 2025 roku zdobył aż 5768 numerów, uzyskując pierwszy wynik wśród operatorów MVNO.
Na stronie mobilevikings.pl użytkownicy znajdą wszystkie kluczowe informacje o ofercie POD PRĄD. Nowość opiera się na założeniu: „więcej za tyle samo”. W jej ramach debiutuje najtańszy plan ZEFIR za 25 zł, który zawiera nielimitowane rozmowy, SMS-y i MMS-y w Polsce i roamingu UE, a także pakiet 30 GB danych, z czego 7,27 GB można wykorzystać na terenie Unii Europejskiej. Pełna oferta wygląda następująco:
- ZEFIR za 25 zł: 30 GB danych (w tym 7,27 GB w UE),
- FALA za 30 zł: 80 GB danych (w tym 8,72 GB w UE),
- SZTORM za 35 zł: 120 GB danych (w tym 10,17 GB w UE),
- VALHALLA za 45 zł: 180 GB danych (w tym 13,08 GB w UE).
Szczegóły w tym artykule.