Milion użytkowników usługi "Granie na czekanie"
Od czasu wprowadzenia do oferty sieci Era w kwietniu 2005 roku, usługa "Granie na czekanie" zyskała już ponad milion klientów.
Od czasu wprowadzenia do oferty sieci Era w kwietniu 2005 roku, usługa "Granie na czekanie" zyskała już ponad milion klientów. Katalog muzyczny "Grania" jest bardzo obszerny i oferuje 4000 różnorodnych utworów, od muzyki klasycznej po dance.
Usługa "Granie na czekanie" polega na odtwarzaniu wybranego utworu muzycznego podczas oczekiwania na połączenie. Jest ona dostępna niezależnie od posiadanego modelu telefonu w sieci Era. Usługa przewyższa zainteresowaniem inne usługi muzyczne, nawet tak popularne, jak dzwonki na telefon, czy pocztówki dźwiękowe.
Swoją popularność "Granie na Czekanie" w znacznej mierze zawdzięcza kampanii telewizyjnej Tak Tak z udziałem grupy Sugababes, która pozyskała 120 tys. użytkowników. Inne gwiazdy, które pojawiły się w spotach telewizyjnych i reklamach prasowych Tak Tak, takie jak
Bob Sinclair, Danzel i Kate Ryan, zdobyły serca kolejnych 300 tys.
Badania Millward Brown z lipca 2006r. pokazują, że usługa "Granie na czekanie" jest znana wsród 75% klientów sieci Era; co więcej – dwóch na trzech klientów konkurencji również ją zna, mimo że nie jest świadczona przez ich własnych operatorów. Usługa bije też wszelkie rekordy, jeśli chodzi o satysfakcję klientów: badanie nie odnotowało żadnego niezadowolonego respondenta, 55% klientów jest zadowolonych z usługi, a aż 45% "bardzo i niezwykle" zadowolonych! Niemal połowa klientów dowiedziała się o usłudze od znajomych (pozostali użytkownicy głównie z TV).