Konkurs Idei i Samsunga
20 samochodów do wygrania. Wielka akcja promocyjna firmy Samsung w sieci Idea.
20 samochodów do wygrania. Wielka akcja promocyjna firmy Samsung w sieci Idea.
Firma Samsung wraz z siecią Idea przygotowała promocję dla wszystkich klientów, którzy kupią telefon Samsung w ofercie Jedna Idea (Jedna Idea z rachunkiem) i/lub Nowa Idea dla Firm lub podpiszą aneks do umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych z firmą PTK Centertel w ramach oferty ProPozycja w terminie od 13 grudnia 2004 do 31 stycznia 2005.
Co tydzień urządzane jest losowanie dwóch samochodów Nissan Micra, którego wyniki publikowane są na stronie http://pl.samsungmobile.com.
Przed samymi świętami zaplanowalismy dodatkowe losowania:
• świąteczne - 4 samochody,
• noworoczne - 2 samochody.
Promocja skierowana jest do klientów końcowych i sprzedawców. Każdy z uczestników otrzymuje nagrodę gwarantowaną w postaci dzwonka, tapety, wygaszacza lub gry Java do pobrania na telefon Samsung. Nagrody pobierane są ze strony Samsung Fun Club - http://pl.samsungmobile.com po wcześniejszej rejestracji.
Konkurs firmy Samsung Auto za telefon skierowany jest zarówno do nowych Klientów, jak i Sprzedawców Idei. Konkurs silnie promuje ofertę Jedna Idea (inne niestandardowe podejście do sprzedaży oferty), a zarazem zachęca do zakupu telefonów Samsung. Konkurs ponadto stymuluje Sprzedawców do aktywnego podejścia do kwestii sprzedaży.
Komunikacja promocji.
Reklama zewnetrzna:
Ponad 900 lokalizacji opartych na tablicach 6x3m oraz 5x2 w 9 głównych miastach Polski prezentuje laypout promocyjny. Jest on kompromisem pomiędzy komunikacją obu firm.
Centra handlowe:
W 10 centrach handlowych w Polsce pojawiły sie specjalne stanowiska, na których pokazywana jest nagroda - Nissan Micra oraz oferta telefonów Samsung. Hostessy aktywnie informują o promocji oraz telefonach Samsung i ofercie Idea.
Materiały POS:
Specjalne dedykowane materiały POS pojawią się w punktach sprzedaży IDEA.