Kłopoty z nowym Simplusem
Wszyscy, którzy skorzystali z opcji przejścia na nową platformę w Simplusie, nie mają powodów do zadowolenia.
Wszyscy, którzy skorzystali z opcji przejścia na nową platformę w Simplusie, nie mają powodów do zadowolenia.
Przypomnijmy - Plus jako jedyny operator na świecie świadczył komercyjnie usługę Advice of Charge swoim klientom bezabonamentowym. Problemy pojawiły się w momencie, kiedy producenci przestali wspierać AoC w swoich produktach - co ciekawe, pierwsza wyłamała się Nokia, swego czasu główny i jedyny dostawca sprzętu dla Polkomtela. Telefony bez tej funkcji zrywały połączenie po kilku sekundach uniemożliwiając korzystanie z Simplusa zgodnie z jego przeznaczeniem.
22 grudnia Polkomtel umożliwił użytkownikom Simplusa przejście na platformę bez w/w usługi, o czym pisaliśmy w tej wiadomości. Niestety, sprawuje się ona dużo poniżej wszelkich standardów. Codziennie występują kilkugodzinne pady sieci, uniemożliwiające wykonanie jakiegokolwiek połączenia. W tym czasie działają poprawnie wiadomości SMS i MMS oraz kody USSD.
BOK nie potrafi rozwiązać problemu, dział techniczny najwyraźniej też...