Kapsuła Astera

Od piątku 29. września w kilku najgłośniejszych miejscach Warszawy mieszkańcy stolicy i turyści będą mogli przeprowadzić rozmowy telefoniczne w cichym wnętrzu kapsuły Aster. Kapsuła dźwiękoszczelna to jeden z elementów kampanii marketingowej promującej nową usługę - telefonii komórkowej w Aster.

Redakcja Telepolis
14
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Kapsuła Astera

Od piątku 29. września w kilku najgłośniejszych miejscach Warszawy mieszkańcy stolicy i turyści będą mogli przeprowadzić rozmowy telefoniczne w cichym wnętrzu kapsuły Aster. Kapsuła dźwiękoszczelna to jeden z elementów kampanii marketingowej promującej nową usługę - telefonii komórkowej w Aster.

Konstrukcja kapsuły przypomina budkę telefoniczną. Całość wykonana jest z przezroczystego poliwęglanu. Każdy z przechodniów będzie mógł sprawdzić jej funkcjonalność i poczuć komfort rozmowy przez telefon w cichym wnętrzu.

Usytuowanie budki w najgłośniejszych i najruchliwszych miejscach Warszawy ma zachęcić ludzi do wspólnej zabawy. Kapsuła będzie odpowiednio oznaczona elementami wykorzystywanymi w naszej kampanii marketingowej. Dzięki temu informujemy przechodniów o nowej usłudze telefonii komórkowej w Aster, prezentując to w zaskakujący sposób - powiedziała Beata Mazurkiewicz, Kierownik ds. Komunikacji Marketingowej w Aster.

Miejsca, w których w pierwszej kolejności pojawi się kapsuła ASTER, to ulica Chmielna przy kinie Atlantic oraz ulica Marszałkowska przy Cepelii.

Dalsza część tekstu pod wideo