Kantar Media: najwięcej na reklamę wydaje Centertel

W I połowie 2012 roku najwięcej na reklamę (bez Internetu) wydał Centertel - wynika z danych Kantar Media. Na drugim końcu zestawienia znalazło się P4.

Redakcja Telepolis
19
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Kantar Media: najwięcej na reklamę wydaje Centertel

W I połowie 2012 roku najwięcej na reklamę (bez Internetu) wydał Centertel - wynika z danych Kantar Media. Na drugim końcu zestawienia znalazło się P4.

Kantar Media przedstawił szacunki wydatków, jakie ponieśli najwięksi operatorzy na reklamę (z wyłączeniem reklam internetowych). Przedstawione przez agencję dane dotyczą cennikowych cen reklam i nie uwzględniają zniżek ani promocji.

Dalsza część tekstu pod wideo

Firma

I-VI.2012

I-VI.2011

Centertel

432 501 795 zł

274 279 243 zł

PTC

313 004 106 zł

278 894 520 zł

Polkomtel

194 525 789 zł

277 263 759 zł

P4

158 679 633 zł

158 911 291 zł

TP

71 518 578 zł

79 226 714 zł

Razem

1 170 229 901 zł

1 068 575 527 zł

Pokaż więcej





Formuła 4.0
tej