Kampania wizerunkowa Netii

Ruszyła kampania wizerunkowa Netii. Jeje celem jest utrwalenie wizerunku firmy jako preferowanego przez klientów biznesowych dostawcy innowacyjnych rozwiązań telekomunikacyjnych.

Redakcja Telepolis
2
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Kampania wizerunkowa Netii

Ruszyła kampania wizerunkowa Netii. Jeje celem jest utrwalenie wizerunku firmy jako preferowanego przez klientów biznesowych dostawcy innowacyjnych rozwiązań telekomunikacyjnych.

Kampania opiera się na motywie lustra, w którym odbija się lepsza, bardziej nowoczesna rzeczywistość. Jest to odzwierciedleniem długookresowego pozycjonowania Netii, jako firmy stanowiącej lepszą perspektywę dla biznesu.

W kampanii zostały użyte media o zasięgu ogólnopolskim: telewizja (stacje ogólnopolskie i kanały tematyczne), prasa (dzienniki ogólnopolskie, tygodniki opinii, miesięczniki dla biznesu), outdoor w głównych miastach Polski oraz Internet (portale horyzontalne i wortale dla klientów biznesowych).

Dalsza część tekstu pod wideo