Jak Amerykanie wybierają gry

Według raportu firmy analitycznej Telephia, ponad połowa gier (53%), w które grają Amerykanie na swoich telefonach komórkowych, została zainstalowana po zakupie. 39% to gry zainstalowane fabrycznie w telefonie, a 8% - gry online.

Redakcja Telepolis
9
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Jak Amerykanie wybierają gry

Według raportu firmy analitycznej Telephia, ponad połowa gier (53%), w które grają Amerykanie na swoich telefonach komórkowych, została zainstalowana po zakupie. 39% to gry zainstalowane fabrycznie w telefonie, a 8% - gry online.

71% gier kupowanych jest online, a 29% - instalowanych z innego nośnika. 4 na 10 ściągających dodatkowe gry zna je przed zakupem z innych platform (PC, konsole).

Inne najważniejsze cechy brane pod uwagę przy zakupie to:
cena – 59%,
istnienie wersji demo – 48%,
znajomość tytułu z innych platform – 43%,
grafika – 35%,
trudność gry – 18%,
rekomendacja przez znajomych – 18%,
popularność tytułu – 18%,
popularność producenta – 12%,
opinie innych graczy – 8%,
opis w mediach – 7%,
inne – 6%.

Dalsza część tekstu pod wideo