"Halo Polsat" startuje jesienią
Cyfrowy Polsat będzie świadczyć usługi MVNO pod marką Halo Polsat. Nazwa i logo marki bezpośrednio nawiązują do marki operatora - Cyfrowego Polsatu. Start zapowiadany jest na jesień - pisze SatKurier.
Cyfrowy Polsat będzie świadczyć usługi MVNO pod marką Halo Polsat. Nazwa i logo marki bezpośrednio nawiązują do marki operatora - Cyfrowego Polsatu. Start zapowiadany jest na jesień - pisze SatKurier.
Cyfrowy Polsat swoje usługi będzie świadczyć w oparciu o sieć PTC, natomiast zaprojektował własną sieć telekomunikacyjną i będzie działać w oparciu o własny kod sieci (260-12), własne punkty styku, umowy interkonektowe podpisane ze wszystkimi graczami obecnymi na polskim rynku i sto kilkadziesiąt umów roamingowych zawartych z partnerami na całym świecie. Cyfrowy Polsat będzie również posiadał własny system bilingowy i CRM.
Oferta Halo Polsat będzie dostępna w opcji zarówno postpaid, jak i prepaid. Do dyspozycji klientów zostaną oddane plany taryfowe, telefony i usługi dodatkowe zaprojektowane specjalnie z myślą o ich potrzebach.
Naturalną grupą docelową usług telekomunikacyjnych Cyfrowego Polsatu będą abonenci platformy - obecnie to 1,5 mln gospodarstw domowych, czyli 4,5 miliona osób. Niemniej jednak operator będzie kierował swoją ofertę do masowego odbiorcy.