Felieton: Prze(d)płacona ściema

Ostatnia promocja Heyah dotycząca "Magicznych Pakietów" sprowokowała mnie do dokładniejszego przyjrzenia się polskiemu rynkowi ofert prepaid. Wnioski są miażdżące – obraz nędzy i rozpaczy wynikający z totalnie nietrafionej komunikacji, małej inwencji i pomysłowości oraz często skomplikowanej i mało przyjaznej użytkownikowi ofercie.

Redakcja Telepolis
9
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Felieton: Prze(d)płacona ściema

Ostatnia promocja Heyah dotycząca "Magicznych Pakietów" sprowokowała mnie do dokładniejszego przyjrzenia się polskiemu rynkowi ofert prepaid. Wnioski są miażdżące – obraz nędzy i rozpaczy wynikający z totalnie nietrafionej komunikacji, małej inwencji i pomysłowości oraz często skomplikowanej i mało przyjaznej użytkownikowi ofercie.

Dalszą część felietonu można przeczytać w dziale Artykuły / Felietony, bądź klikając tutaj.

Dalsza część tekstu pod wideo