Felieton: Para w gwizdek

No i mamy dzisiaj drugi w historii naszej telekomunikacji rebranding - po Orange we wrześniu 2005 roku - i trzeci w tym roku changebranding - po rebrainingu Netii i monobrandingu Plusa. Trudne słowa, które nie niosą za sobą nic odkrywczego, nie zmieniają mechanizmów działania firm, a klienci mają z tego niewiele wymiernych korzyści.

Redakcja Telepolis
62
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Felieton: Para w gwizdek

No i mamy dzisiaj drugi w historii naszej telekomunikacji rebranding - po Orange we wrześniu 2005 roku - i trzeci w tym roku changebranding - po rebrainingu Netii i monobrandingu Plusa. Trudne słowa, które nie niosą za sobą nic odkrywczego, nie zmieniają mechanizmów działania firm, a klienci mają z tego niewiele wymiernych korzyści.

Dalszą część artykułu można przeczytać w dziale Artykuły / Felietony, bądź klikając tutaj.

Dalsza część tekstu pod wideo