Felieton: Czy PTC wykorzysta swoją szansę?

Przed PTC stoi nie lada wyzwanie. Wraz ze zmianą marki będzie musiała spełnić wielkie nadzieje klientów, że wraz z nowymi kolorami przyjdzie nowa, lepsza i atrakcyjniejsza oferta. Abonenci muszą poczuć namacalne, materialne korzyści ze zmiany, inaczej całe przedsięwzięcie może okazać się klapą.

Redakcja Telepolis
56
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Felieton: Czy PTC wykorzysta swoją szansę?

Przed PTC stoi nie lada wyzwanie. Wraz ze zmianą marki będzie musiała spełnić wielkie nadzieje klientów, że wraz z nowymi kolorami przyjdzie nowa, lepsza i atrakcyjniejsza oferta. Abonenci muszą poczuć namacalne, materialne korzyści ze zmiany, inaczej całe przedsięwzięcie może okazać się klapą.

Dalszą część artykułu można przeczytać w dziale Artykuły / Felietony, bądź klikając tutaj.

Dalsza część tekstu pod wideo