Exatel zmienia strategię

Exatel chce koncentrować się na międzynarodowych operatorach i dużych klientach korporacyjnych, natomiast klientami detalicznymi zająć ma się NOM - pisze Puls Biznesu.

Redakcja Telepolis
2
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Exatel zmienia strategię

Exatel chce koncentrować się na międzynarodowych operatorach i dużych klientach korporacyjnych, natomiast klientami detalicznymi zająć ma się NOM - pisze Puls Biznesu.

Rada nadzorcza Polskiej Grupy Energetycznej powinna wkrótce przyjąć strategię przygotowaną przez zarząd Exatela, operatora ponad 20 tys. km sieci światłowodowej zawieszonej na słupach energetycznych. Z informacji uzyskanych przez gazetę wynika, że strategia stawia na usługi dla biznesu, szczególnie dla dużych klientów korporacyjnych. Exatel chce się koncentrować na budowie sieci wirtualnych VPN (służących do transmisji danych), a klientami mają być międzynarodowi operatorzy, tacy jak British Telecom i Deutsche Telekom, oraz inne duże firmy.

Klientami detalicznymi ma zająć się Niezależny Operator Międzystrefowy, który od kilku miesięcy świadczy usługi hurtowego dostępu do abonamentu (WLR) dla Exatela. NOM chce też wprowadzać usługi internetowe dla klientów indywidualnych.

Dalsza część tekstu pod wideo