Dane o klientach Netii po 3Q2008
Netia ma 89% rynku BSA i 75% WLR, a jej infrastruktura do świadczenia usług w oparciu o LLU jest dostępna w 82 węzłach Telekomunikcji Polskiej (76 na koniec września) - wynika z danych zaprezentowanych przez operatora.
Netia ma 89% rynku BSA i 75% WLR, a jej infrastruktura do świadczenia usług w oparciu o LLU jest dostępna w 82 węzłach Telekomunikcji Polskiej (76 na koniec września) - wynika z danych zaprezentowanych przez operatora.
Internet:
• 347 tys. klientów,
• 42% klientów obsługiwanych jest w sieci własnej Netii (w tym na LLU),
• ARPU (przychód z klienta) - 61 zł (86 zł rok wcześniej),
• SAC (koszt pozyskania klienta) - 164 zł (ponad 300 zł rok wcześniej),
• udział w rynku BSA - 89%,
• udział w rynku łączy szerokopasmowych - 6,6% (3,8% rok wcześniej),
• przyłączenia netto w 3Q2008 - 20% sama Netia, 24% razem z Tele2.
Usługi głosowe:
• 1,03 mln linii dzwoniących,
• 38% klientów obsługiwanych we własnej sieci Netii (w tym na LLU),
• ARPU (przychód z klienta) - 46 zł na WLR i 71 zł w sieci własnej (średnio 63 zł),
• udział w rynku WLR - 75% (642 tys. klientów),
• przyłączenia netto w 3Q2008 - 42% sama Netia, 44% razem z Tele2.
LLU:
• 13. listopada dostęp do 82 węzłów,
• na koniec roku cel -125 węzłów i dostęp do 1,25 mln linii,
• w 2009 roku Netia chce zainstalować swoją infrastrukturę w większej ilości węzłów niż w 2008 roku.