Dane o klientach Netii po 3Q2008

Netia ma 89% rynku BSA i 75% WLR, a jej infrastruktura do świadczenia usług w oparciu o LLU jest dostępna w 82 węzłach Telekomunikcji Polskiej (76 na koniec września) - wynika z danych zaprezentowanych przez operatora.

Redakcja Telepolis
15
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Dane o klientach Netii po 3Q2008

Netia ma 89% rynku BSA i 75% WLR, a jej infrastruktura do świadczenia usług w oparciu o LLU jest dostępna w 82 węzłach Telekomunikcji Polskiej (76 na koniec września) - wynika z danych zaprezentowanych przez operatora.

Internet:
347 tys. klientów,
42% klientów obsługiwanych jest w sieci własnej Netii (w tym na LLU),
ARPU (przychód z klienta) - 61 zł (86 zł rok wcześniej),
SAC (koszt pozyskania klienta) - 164 zł (ponad 300 zł rok wcześniej),
udział w rynku BSA - 89%,
udział w rynku łączy szerokopasmowych - 6,6% (3,8% rok wcześniej),
przyłączenia netto w 3Q2008 - 20% sama Netia, 24% razem z Tele2.

Usługi głosowe:
1,03 mln linii dzwoniących,
38% klientów obsługiwanych we własnej sieci Netii (w tym na LLU),
ARPU (przychód z klienta) - 46 zł na WLR i 71 zł w sieci własnej (średnio 63 zł),
udział w rynku WLR - 75% (642 tys. klientów),
przyłączenia netto w 3Q2008 - 42% sama Netia, 44% razem z Tele2.

LLU:
13. listopada dostęp do 82 węzłów,
na koniec roku cel -125 węzłów i dostęp do 1,25 mln linii,
w 2009 roku Netia chce zainstalować swoją infrastrukturę w większej ilości węzłów niż w 2008 roku.

Dalsza część tekstu pod wideo