Biedronka z nową usługą. Zrobią wszystko za ciebie
Biedronka nawiązała współpracę z aplikacją Lola Market i udostępni klientom asystentów, którzy zrobią w ich imieniu i dostarczą je do domu.

Sieć Biedronka już od jakiegoś czasu umożliwia robienie zakupów online, do czego służy jej platforma Glovo, ale niniejszym usługa ta wchodzi na wyższy poziom. Dzięki partnerstwu z Lola Market klienci otrzymają własnego asystenta.
Co wyróżnia asystentów Lola na tle znanych dotąd kurierów, to fakt, że znajdą i zaproponują oni zamienniki, gdyby wybrany w aplikacji towar okazał się niedostępny – czytamy w komunikacie prasowym. Sieć chwali się ponadto bardzo szybkim czasem realizacji, który może zamknąć się nawet w 1 godzinie.



Podobnie jak Glovo, ale bardziej kompleksowo
Lola Market zaoferuje około 3500 produktów z Biedronki, a więc podobnie jak Glovo. Choć niestety tylko na terenie Warszawy, a dokładniej w 15 sklepach, które oficjalnie pokrywają swym zasięgiem około 1.2 mln ludzi.
Za to zakupy o wartości przekraczającej 250 zł zostaną dostarczone bezpłatnie. Z kolei do koszyka powyżej 150 zł, co jest też minimalną wartością zamówienia w Lola Market, dopłacimy 14,99 zł. Dla kontrastu Glovo dostarcza każde zamówienie, ale też zawsze nalicza opłatę. W dodatku liczy sobie ekstra za dostawę m.in. mrożonek.
Minus: na razie tylko w Warszawie
Oferta Lola Market skierowana jest więc przede wszystkim do tych, którzy planują zakupy duże. Zauważmy, wtedy też znacząco rośnie szansa, że danego artykułu nie będzie na stanie i pomoc asystenta się przyda.
Sama firma Lola Market dotąd działała głównie na terenie Hiszpanii. Biedronka jest pierwszą siecią w Polsce, która będzie korzystać z jej usług. Jest też pierwszym dyskontem, który w zakresie dostaw zaczyna oferować coś więcej niż prostolinijny transport artykułów.