[Aktualizacja] Ponad tygodniowa awaria Internetu w Vectrze

Klienci Vectry z Warszawy i okolic od ponad tygodnia mają poważne problemy z dostępem do wybranych stron i serwisów internetowych. Firma na profilu na Facebooku codziennie obiecuje, że problem wkrótce usunie.

Redakcja Telepolis
47
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
[Aktualizacja] Ponad tygodniowa awaria Internetu w Vectrze

Klienci Vectry z Warszawy i okolic od ponad tygodnia mają poważne problemy z dostępem do wybranych stron i serwisów internetowych. Firma na profilu na Facebooku codziennie obiecuje, że problem wkrótce usunie.

Problem dotyczy serwerów DNS i/lub tablicy routingu. Niedostępne dla większości klientów Vectry są strony Apple czy Microsoftu. Telekom w pewnym momencie jako winnych zamieszania uznał routery TP-linka używane przez klientów, jednak z wypowiedzi klientów można wywnioskować, że nie tu leżał problem.

W tej chwili Vectra ma poważny kryzys na swoim profilu na Facebooku. Krytyczne komentarze pojawiają się w dużych ilościach pod każdym wpisem. Pytanie o przyczyny awarii, termin jej usunięcia oraz rekompensatę dla użytkowników zadaliśmy służbom prasowym operatora.

[Aktualizacja 20.08]

Otrzymaliśmy odpowiedź od biura prasowego:
Usunęliśmy już przyczynę kłopotów z dostępem do Internetu. Była nią awaria jednego z naszych serwerów DNS. Bardzo przepraszamy wszystkich, których ta awaria dotknęła. Zapewniamy, że dokładamy wszelkich starań, aby tego rodzaju sytuacje nie miały miejsca.
O rekompensatę każdy klient może się ubiegać zgodnie z przysługującym mu prawem zagwarantowanym Regulaminem usług Vectry.

Dalsza część tekstu pod wideo