[Aktualizacja] Nowa oferta abonamentowa sieci Play

Sieć Play zapowiedziała wprowadzenie nowych taryf abonamentowych: Formuła S, Formuła M i Formuła L, które towarzyszyć będą dotychczasowej Formule 4.0. Promowanym smartfonem jest HTC Windows Phone 8S.

Lech Okoń (LuiN)
99+
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
[Aktualizacja] Nowa oferta abonamentowa sieci Play

Sieć Play zapowiedziała wprowadzenie nowych taryf abonamentowych: Formuła S, Formuła M i Formuła L, które towarzyszyć będą dotychczasowej Formule 4.0. Promowanym smartfonem jest HTC Windows Phone 8S.

We wszystkich planach wiadomości i połączenia wewnątrz sieci Play oferowane są bez limitu. Oferta zawiera usługę Bezpieczny Internet, w ramach której za korzystanie z Internetu (bez aktywnego pakietu danych) klient nie zapłaci więcej niż 20 zł. Transmisja do 5 MB danych miesięcznie kosztuje 5 zł, do 250 MB - 10 zł, a do 1 GB - 20 zł. Po przekroczeniu 1 GB transferu prędkość spada do 8 kb/s, ale nie są naliczane żadne dodatkowe opłaty. Dla osób intensywnie korzystających z Internetu przygotowana została oferta Formuła Internet MAX.

Nowe taryfy Formuła charakteryzuje poniższa tabela (w opcji z papierową fakturą abonamenty są o 5 zł droższe):

Dalsza część tekstu pod wideo
Promocja Formuła S Formuła M Formuła L Formuła 4.0
Oferta bez telefonu (12 mies.) 9 zł 29 zł 39 zł 79 zł
Oferta z telefonem (24 mies.) 19 zł 49 zł 59 zł 99 zł
Oferta Formuła Internet (+10 zł do podstawowej taryfy) 512 MB
Oferta Formuła Internet MAX (+ 20 zł do podstawowej taryfy) 1 GB 1,5 GB 2 GB 2,5 GB
Połączenia i wiadomości (SMS/MMS) w Play bez limitu
Minuty i wiadomości (SMS/MMS) do innych sieci 200 (tylko minuty!), przez pierwszy miesąc za darmo, potem 10 zł miesięcznie (opcjonalne) 400 800 Bez limitu
Minuty i wiadomości (SMS/MMS) poza abonamentem 0,19 zł 0,19 zł za minutę rozmowy na polskie numery stacjonarne
Pokaż więcej

tylko z oferty abonamentowej
minimum 3 mies. stażu w sieci
W przypadku nie spełnienia jednego z warunków przez klienta, abonament kosztuje o 5 zł więcej
kolejne 5 zł
jeżeli klient nie zdecyduje się na fakturę elektroniczną




jednorazowo 300 MB


[Aktualizacja]