[Aktualizacja II] 30 minut za wczorajszą awarię w Orange
Wszystkim tym, którzy zostali dotknięci wczorajszą awarią, Orange oferuje 30 minut do wykorzystania w sieci podczas Świąt.
Wszystkim tym, którzy zostali dotknięci wczorajszą awarią, Orange oferuje 30 minut do wykorzystania w sieci podczas Świąt.
Informację o przyznanej rekompensacie będziecie otrzymywać sukcesywnie poprzez SMS-y, dlatego proszę o chwilkę cierpliwości. Na koniec mogę Was zapewnić, że będziemy robić wszystko, aby taka sytuacja, jak wczoraj nie powtórzyła się - pisze na swoim blogu Wojciech Jabczyński, rzecznik Grupy TP.
Szerzej o wczorajszej awarii w Orange pisaliśmy w tej wiadomości.
[Aktualizacja 13:32] Pakiet będzie zużywany w pierwszej kolejności, przed innymi pakietami minut i środkami na koncie.
[Aktualizacja 20:20] Trochę więcej czasu niż myśleliśmy zajmie nam wyselekcjonowanie bazy klientów postpaid, którzy odczuli awarię. Dlatego, jeśli jesteś takim abonentem i nie chcesz czekać na SMS-a proszę zadzwoń do BOK. Zgłoś reklamację. Na tej podstawie przyznamy Ci 30 minut rekompensaty i włączymy tak szybko jak na to pozwala plan taryfowy. Termin ich wykorzystania upłynie wtedy z końcem najbliższego okresu rozliczeniowego - pisze na swoim blogu Jabczyński.