Allegro zmienia zasady. To musisz wiedzieć
Jeden z najpopularniejszych serwisów aukcyjnych w polskim Internecie wprowadza zmiany. W związku z tym jest kilka rzeczy, o których musisz wiedzieć.

Allegro rozsyła do swoich klientów wiadomości o zmianach, które wejdą w życie już na początku przyszłego miesiąca. O dziwo, wśród nich znajduje się kilka takich, które w teorii wyglądają korzystnie dla konsumenta. Czy w praktyce również będzie to dobrze wyglądać?
Allegro wprowadza zmiany w Programie Ochrony Kupujących
Najważniejszą z nadchodzących zmian w Allegro jest wydłużenie czasu ochrony kupującego. Do tej pory, wniosek o rekompensatę można było złożyć do 180 dni od zakupu i na maksymalną kwotę do 10 tysięcy złotych. Od 5 września kwota wzrośnie ta do 20 tysięcy złotych a czas zostanie wydłużony do 24 miesięcy.



Niektóre firmy korzystają z opcji odroczonej płatności. Teraz zostanie zmieniona nazwa tej usługi z "Odroczona płatność dla firm" na "Allegro Pay Bussiness". W samej usłudze nie doszło do żadnych zmian.
Zostanie też zaktualizowana polityka prywatności. Twoje dane będą teraz dodatkowo przekazywane firmom Snowflake Computing Netherlands, B.V. z siedzibą w Amsterdamie i Druva Europe, Limited z siedzibą w Reading, w Wielkiej Brytanii. Jednocześnie z dokumentów wykreślona zostanie firma Snowflake, Inc z siedzibą w San Mateo, w Stanach Zjednoczonych.
Dodatkowo w regulaminie pojawi się wzmianka o tym, że zmiana kraju dostawy lub waluty może wpłynąć na wyświetlane oferty. Oprócz tego, w regulaminie zostanie uwzględnione to, że z usługi Allegro Pay można skorzystać wyłącznie pod dodaniu aktualnego adresu zamieszkania.
Wymienione zmiany wejdą w życie już 5 września. Więcej można o nich przeczytać tutaj.