Oppo Reno6 sprzedaje się w Polsce lepiej niż Reno5

Firma Oppo 9 września tego roku wprowadziła na polski rynek smartfony z serii Reno6, które przez pierwsze 10 dni były dostępna w specjalnej ofercie. W tym okresie wynik sprzedaży dla tych urządzeń był ponad dwukrotnie lepszy niż w przypadku poprzedniej generacji w analogicznym czasie. Udział modelu Reno6 Pro wyniósł prawie 40%.

Marian Szutiak (msnet)
3
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Oppo Reno6 sprzedaje się w Polsce lepiej niż Reno5

Smartfony z serii Oppo Reno6 są dostępna w regularnej sprzedaży od 20 września 2021 roku. Tego samego dnia ruszyła kampania promująca te urządzenia, w której pojawił się Marcin Prokop, ambasador marki Oppo w Polsce. W ramach kampanii producent skupił się na designie i możliwościach wideo, które są wyznacznikiem serii smartfonów Reno.

Dalsza część tekstu pod wideo

Innowacje funkcje wideo w serii Reno6 to między innymi ulepszona wersja funkcji AI Highlight Wideo oraz nowa funkcja Bokeh Flare Portrait Wideo, która zapewnia kinowej jakości efekt rozmycia tła. 

Oppo Reno6 sprzedaje się w Polsce lepiej niż Reno5

Nowe smartfony Oppo spodobały się Polakom, którzy kupują je chętniej od modeli z serii Reno5. W czasie pierwszych 10 dni, gdy smartfony Reno6 5G i Reno6 Pro 5G były dostępne w specjalnej ofercie, ich sprzedaż była dwukrotnie większa niż w przypadku ich poprzedników. Oppo zwraca również uwagę na to, ze lepiej sprzedają się też droższe modele Pro, których udział w sprzedaży sięgnął niemal 40%. 

Średnia wartość każdego sprzedanego w ofercie specjalnej urządzenia z serii Reno6 wzrosła o ponad 1000 zł, w porównaniu z serią Reno5. Model Oppo Reno6 5G zanotował ponad dwuipółkrotnie lepszy wynik od modelu Reno5 5G.

Oppo Reno6 5G

177 opinii
Oppo Reno6 5G

Oppo Reno6 5G

177 opinii
Oppo Reno6 Pro 5G