Karty graficzne GeForce pozwolą wykorzystać najnowsze technologie w kilkunastu nowych tytułach. Dzięki temu rozrywka będzie w pełni komfortowa. Jakie to tytuły?
Dalsza część tekstu pod wideo
Trzy nowe gry, które już od momentu premiery otrzymają wsparcie technik RTX, to:
Ghostrunner –gra będzie wykorzystywać ray tracing do wyświetlania odbić i cieni oraz technikę DLSS. Premiera 27 października;
Pumpkin Jack – Gra będzie wykorzystywać ray tracing do wyświetlania odbić i cieni, a także rozbudowane oświetlenie i technikę DLSS. Premiera 23 października;
Xuan-Yuan Sword VII – gra będzie wykorzystywać ray tracing do wyświetlania globalnego oświetlenia oraz technikę DLSS. Premiera 28 października.
Z kolei cztery inne tytuły, które już znajdują się na rynku, otrzymają aktualizacje, dające im funkcje RTX. Te tytuły to:
Edge of Eternity – gra dostępna aktualnie w fazie wczesnego dostępu otrzyma wsparcie techniki DLSS;
Mortal Shell – gra otrzyma wsparcie ray tracingu do wyświetlania cieni oraz technikę DLSS;
Mount & Blade II: Bannerlord – gra otrzyma technikę DLSS;
World of Warcraft: Shadowlands – gra otrzyma wsparcie ray tracingu do wyświetlania cieni.
Oprócz tego na wsparcie technik RTX mogą liczyć produkcje, znajdujące się obecnie w fazie wczesnego dostępu lub beta testów. Są to:
Enlisted – zamknięte testy beta wystartują w listopadzie, a gra będzie wykorzystywać ray tracing do wyświetlania globalnego oświetlenia oraz technikę DLSS.
Ready or Not – ray tracing pojawi się w odbiciach, cieniach i okluzji otoczenia oraz technika DLSS będą dostępna jak tylko gra pojawi się w fazie wczesnego dostępu; jeszcze w 2020 roku.
Ponadto Nvidia przypomina, że wszystkie jesienne hity, na które gracze czekają od dawna, również będą korzystać z jej technologii. A te tytuły to oczywiście:
Watch Dogs: Legion – premiera 29 października; gra będzie wykorzystywać ray tracing do wyświetlania odbić oraz technikę DLSS.
Call of Duty: Black Ops - Cold War – premiera 13 listopada; gra będzie wykorzystywać ray tracing oraz technikę DLSS.
Cyberpunk 2077 – premiera 19 listopada; gra będzie wykorzystywać ray tracing do wyświetlania odbić, cieni, okluzji otoczenia oraz globalnego rozproszonego oświetlenia, a także technikę DLSS.
Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na
Google News