Bank Pekao z kolejną użyteczną funkcją w aplikacji PeoPay
Bank Peko wzbogaca swoją aplikację mobilną PeoPay o nową usługę. Z jej pomocą użytkownicy aplikacji mogą wygodnie i szybko zapłacić za parkowanie samochodu w strefach płatnego parkowania oraz na prywatnych parkingach w niemal 90 miastach w całej Polsce.

Dołączamy dzisiaj kolejną usługę dla naszych klientów. Chcemy, żeby PeoPay był nie tylko bankiem i biurem maklerskim w telefonie, ale dawał również dostęp do szeregu dodatkowych usług przydatnych w codziennym życiu. W zanadrzu mamy kolejne wdrożenia.
– powiedział Bartosz Zborowski, Dyrektor Departamentu Innowacji i Kanałów Zdalnych w Banku Pekao S.A.
Zobacz: Pekao zapłaci Ci nawet 1500 zł. Zobacz, co musisz zrobić
Zobacz: Pekao ma nową funkcję w aplikacji PeoPay. Kto i gdzie z niej skorzysta?



Korzystanie z usługi płatności za parkowanie powinno być proste i wygodne. Bank Pekao skorzystał przy tym z narzędzi technologicznych firmy SkyCash, która w 2010 roku zaczęła aktywne uczestnictwo w rozwoju branży fintech. Aby zapłacić za parkowanie, wystarczy zalogować się do aplikacji PeoPay, podać dane pojazdu i rachunek, z którego będą pobierane opłaty, a zaparkowany pojazd oznaczyć darmową naklejką „mobiParking”. Dostępna jest ona w wybranym oddziale banku, można też ją pobrać ze strony www.pekao.com.pl/bilety-i-parkingi. W ostateczności można również odręcznie napisać na kartce „mobiParking”.
Na koniec 2021 roku PeoPay łącznie z PeoPay KIDS miał 2,04 mln aktywnych użytkowników. Prawie 60 tys. najmłodszych klientów Banku Pekao zgromadziło niemal 50 mln zł depozytów, a około 90% z nich ma karty płatnicze.