Oppo poinformowało dzisiaj o nawiązaniu współpracy z UEFA Champions League. Kontrakt będzie trwał co najmniej przez dwa najbliższe sezony.
Reklamy przed meczami, banery na stadionach i informacje o sponsorze na oficjalnych stronach. Piłka nożna to świetny sposób na zareklamowanie swojej marki i produktu, szczególnie, gdy chodzi o Ligę Mistrzów, turniej, który budzi najwięcej emocji. Oppo pochwaliło się dzisiaj, że udało im się przypieczętować umowę z UEFA.
Przez dwa najbliższe sezony, Oppo będzie zajmować ważne miejsce w wielu przedsięwzięciach UEFA. Firma zyska możliwość pojawienia się na tłach transmisji, panelach reklamowych na stadionach, a także kluczowych pozycjach na stronie internetowej i w mediach społecznościowych Ligi Mistrzów, Superpucharu, Finałów Ligi Mistrzów w Futsalu i Finałów Ligi Młodzieżowej.
Jesteśmy bardzo podekscytowani tym, że Oppo dołączy do naszej rodziny UEFA Champions League. Wierzymy, że Oppo i UEFA kierują się podobnymi wartościami i wspólnie uda nam się zainspirować fanów na całym świecie.
- powiedzial Guy Laurent z UEFA
Podpisanie umowy zostało przypieczętowane wspólną reklamą, w której wystąpili Guy Laurent, dyrektor marketingu UEFA i Wiliam Liu prezes globalnego działu marketingu Oppo. Obydwaj panowie wyrazili swoją ekscytację i nadzieję na owocną współpracę oraz wspólne inspirowanie fanów.
To nie jest pierwszy raz, gdy Oppo celuje w fanów sportowych zmagań. Wcześniej widzieliśmy, jak firma współpracowała z Wimbledonem i Rolandem-Garrosem w tenisie, a także z Międzynarodową Radą Krykieta.
Zobacz: Facebook uległ presji. Na tę zmianę czekają milion
Zobacz: Xiaomi z drugą falą letnich obniżek. Kolejne Redmi kupimy taniej
Źródło zdjęć: 123
Podwyższanie cen, agresywne reklamy, agresywna walka z blokerami reklam, fake offline pobieranie fil ...
może z raz na setki użyć miałem jakiś problem z apką
Rozumiem, że wierzysz tym badaczom od ekonomi? A nie badaczom zajmującym się medycyną. Oj biedny ty, ...
Moda, w niektórych środowiskach oczekuje sie takich rzeczy, to wszystko.
Pierdolenie dla debili. Następny artykuł by wmówić ludziom że jak będą więcej płacić za CO2 to unik ...